موفقیت اعتیاد

 

  

اعتیاد در این مرحله در ایجاد ترس,درد , شرم,تنهایی و خشم به خوبی موفق شده است.اعتیاد موجب میشود تا شخصیت معتاد بتواند کنترل را از اختیار خود خارج کند.نیاز به رهایی و این قول را بگیرد که رهایی در تغببر حال و خلق است و تنها از طریق اقدام به اعتیاد میسر است. 

در اینجا است که شخصیت معتاد کاملا کنترل را در اختیار گرفته و برای این شخصیت اهمیتی ندارد که بر سر فرد معتاد که از اعتیاد رنج میبرد چه میآید.آن چه برای او مهم است گرفتن کنترل کامل از او و محیط اوست.آنچه مهم است خلسه و اقدام به رفتار اعتیاد امیز مکرر است. 

ورشکستگی در زندگی اکنون اتفاق می افتدچون در این جاست که زندگی شخص معتاد عملا شروع به خراب شدن میکند و فشار عظیمی در اثر درد فزاینده,خشم و ترس  حاصل از رفتار اعتیاد امیز دائمی ایجاد میشود. 

این مرحله ای است که فرد از نظر عاطفی,ذهنی,وبالاخره جسمی زیر فشار درد حاصل از اعتیاد میشکند. 

mason 

congeress60

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ق.ظ

مطالب کاملاً درست و واضح بیان گردیده
اوایل مصرف هروقت دلمان میخواست مصرف میکردیم و هرچقدر که میخواستیم ولی به مرور افسار زندگی مان را بیماری اعتیاد گرفت و دیگر دوران تفنن و طلایی تمام شد و او بود که به من دستور میداد چه بکنم چه نکنم

تام ( تفکر - ایمان - محبت ) پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ http://mantunestam.blogfa.com

الکل و بارداری !!! [خونسرد]
.
.
.
سلام ...

یاشار جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ http://no-teramadol.mihanblog.com

با درود .

وبلاگ من در مورد قرص ویرانگر و اعتیاد آور ترامادول است و با توجه به این نکته که دامنه مصرف این قرص در بین جوانان بسیار شایع شده و حتی به مدارس راهنمایی هم رسیده است آگاهی دادن در این زمینه خیلی ضروری هستش .

با توجه به این مطلب که وبلاگ من ف کاملا" مرتبط با وبلاگ شما و برای آگاهی دادن در زمینه مصرف داروی اعتیاد آور و مخرب ترامادول است لذا درخواست تبادل لینک دارم .
به امید روزی که هیچکس ترامادول مصرف نکند و هیچ داروخانه ای بدون نسخه این دارو را نفروشد .

لطفا" همکاری کنید و در صورت موافقت به من اطلاع دهید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد